måndag 11 mars 2013

Nedräkningen

12 dagar kvar nu gott folk.
En del saker har jag faktiskt fått intryckt i lådor, men ännu är det mycket kvar. Fattar inte att man som 4-pers. familj kan behöva ha såhär fruktansvärt mycket saker. Och då kan jag ju tillägga att vi har ett helt förråd fullt med färdig packade lådor, med saker som vi inte behövt under tiden vi bott här i lägenheten. Om jag ska vara riktigt ärlig så är det inte heller många grejer i de där lådorna som ja ens saknat, så vad gör vi då med alla dessa saker när vi flyttar??

Golvet i huset är nu på plats och listargubben borde komma imorgon och senast fredag borde huset vara helt klart. En hel vecka för tidigt. Men det gör inget för då hinner vi skruva upp spegeln i lilla wc, duschväggen i badrummet och gardinsstängerna i alla rum. Så att vi sen när det är dags att flytta har såna grejer färdigt fixade.

Bilder kommer naturligtvis bara allt blir klart. Och visning av huset är det den 23 mars kl. 12-14 för såna som är intresserade!

1 kommentar:

  1. Alltså, tänk vad mycket saker man äger. Men du vet ju hur det är, den som äger mest när man dör vinner, jag känner att jag verkligen har en chans att ta hem guld i den grenen.

    SvaraRadera