lördag 22 juni 2013

Låtom oss börja träna.

Ända sedan Vimcent var liten har jag varje sommar tänkt börja jogga för att få upp nåt som man kan kalla kondition, men varje år har hösten kommit och jag har inte joggat ett endaste steg. Så för att inte slippa undan i år klickade jag hem lite träningskläder, så då var jag ju illa tvungen att ta en tur för att kläderna inte bara ska ligga i skåpet.
Så imorse böev den första lilla joggturen. Man kan väl inte direkt påstå att det gick bra, men det gick. Fick så grymt mycket stickningar, fast jag inte ätit nåt. Så jag var tvungen att gå minst lika mycket som jag joggade. Å just pågrund av att det aldrig hann ge med sig innan jag satte mera fart igen så gav det ju aldrig med sig helt. Så det blev ingen lång runda. Men imorgon gör jag ett nytt försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar