tisdag 10 september 2013

Intensiv sommar

Det blev det, och kanske lite väl intensiv.
Krockade min bil sista semesterveckan, och en vecka senare var det stopp.
Så intensivt blev det. Sjukskriven 2 veckor och efter många om och men, arbetsuppgiftsbyte.
Men nu är jag nog påväg tillbaka igen.

Nuförtiden har vi då ett förekolebarn och ett dagisbarn. Känns som ett ganska stort steg i livet, åtminstone för mig och förskolekillen. Resten av familjen vet jag inte riktigt om de har påverkats så mycket. Det märks i alla fall inte på dem så mycket.

Träningen som jag så stort skulle börja med lämnade nog ganska långt i nåt hörn när vi fick semester. Men NU ska jag faktiskt försöka komma mig iväg på promenader och cykelturer åtminstone 2 gånger i veckan, helst 3, men ibland är det nästan helt omöjligt om man har program varje dag en vecka så hinner man helt enkelt inte. Borde ha nån som lite piskar och drar med mig ut, nån?

Så det var det, kanske bloggen tar fart nu igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar